jueves, 1 de septiembre de 2016

Ata sempre folerpiñ@s!

 Chegamos ata o final da nosa andaina xuntos por 1º e 2º de Primaria no Josefa Alonso...

Espero que forades alomenos tan felices como o fun eu.

Levovos a todos no corazón: compañeiros, compañeiras, nais, pais, avós... e especialmente a vós, meus peregrinos e meus piratas, moitas grazas por facer que tódolos días chegara ó colexio cun sorriso e con ganas de traballar xuntos para aprender cousas novas, grazas por deixarme formar parte do voso desenvolvemento e grazas por encherme de ilusións e enerxía.

Sodes moi especiais e un anaquiño de min quedará sempre con vós.

Seguide sendo tan felices e curiosos e SOÑADE MOITO PORQUE OS SOÑOS FANSE REALIDADE!!

Ata sempre

A vosa profe Maica

9 comentarios:

  1. Te echamos de menos. Esperamos volver a verte algún día. Bicos. Familia Blas

    ResponderEliminar
  2. Maica,a miña familia e mais eu queremos que volvas algún día ao cole e Zaira dixome que quere que lle des clase ti aínda que só sexa unha vez.

    Icía Costas Estévez e a súa familia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. por favor,Maica, si sigues vendo este blog escríbeme por favor.

      son Icía Costas Estévez

      Eliminar
  3. Maica algún día temos que quedar para tomar un chocolate ou algo.

    Icía Costas Estévez

    ResponderEliminar
  4. ola a todos,se alguén sigue vendo este blog que me escriba como si fora un watsapp

    Icía Costas Estévez

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Icia 🫶🫶🫶

      Eu quería escribir para agradecer a Maica, e recordarlle que sempre estará nos nosos corazóns.

      Eliminar
  5. ola me llamo alguien.

    Alguien García Alonso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. para a vosa información fun eu a que escribiu o comentario de Alguien García Alonso.

      Icía Costas Estévez

      Eliminar
  6. Ola Icía, son a profe Maica, facía moito que non entraba por aquí pero non me esquezo de vós, eh?

    Unha aperta beeen forte

    ResponderEliminar